Discussion:
Pollution hotspots revealed: Check your area
(too old to reply)
Bod
2018-01-10 06:06:23 UTC
Permalink
Raw Message
An interesting air quality check.

Our area is rated at 1 (good quality)

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
--
Bod
Phi
2018-01-10 06:50:53 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
--
Bod
I see that the government is to extend the control of plastic bags, if they
were really serious they would encourage the change to paper bags like we
used to use.
Bod
2018-01-10 07:08:00 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Phi
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
--
Bod
I see that the government is to extend the control of plastic bags, if
they were really serious they would encourage the change to paper bags
like we used to use.
I tend to agree with you there, but then I suppose that many more trees
would be used. A sort of catch 22.
--
Bod
Phi
2018-01-10 08:12:23 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
Post by Phi
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
--
Bod
I see that the government is to extend the control of plastic bags, if
they were really serious they would encourage the change to paper bags
like we used to use.
I tend to agree with you there, but then I suppose that many more trees
would be used. A sort of catch 22.
--
Bod
Plant new trees, it's all biodegradable.
James Wilkinson Sword
2018-01-10 18:14:52 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Phi
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
I see that the government is to extend the control of plastic bags, if they
were really serious they would encourage the change to paper bags like we
used to use.
They ought to stop telling us what to do! I keep seeing considerations of plastic bottle control aswell. Don't punish legitimate users of products because of those few that pollute with them. Go after the real criminals.
--
I went to buy some camoflage trousers the other day but I couldn't find any.
Omega
2018-01-10 09:14:50 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
Yes, also rated 1 here but I note they mention specifically nitrogen
dioxide and nothing of cow shit, pig shit, human shit, horse shit and
could well be soon, chicken shit or all euphemistically, organic
fertilisers.

Well okay, yes, I do prefer the countryside to the city, most city folk
are far too narrow minded for my liking.

omega
Jethro_uk
2018-01-10 09:47:25 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
ours is 1 too - less than the city average of 2.

So another plus for where we live ...

-1,400 sq. ft bungalow in 5,000 sq. ft
-local doctor, dentist and pharmacy is 2 minutes away
-corner shop 1 minute way
-buses to both local town centres 1 minute away
-access to motorway network in less than 3 minutes drive
-access to countryside in 10
-3 hospitals within 3 miles (I walk to appointments at the biggest)

and when our lad was school age, one of the best local schools was 4
minutes away.

Did I mention the 100Mb fibre broadband ?
Bod
2018-01-10 13:34:42 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Jethro_uk
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
ours is 1 too - less than the city average of 2.
So another plus for where we live ...
-1,400 sq. ft bungalow in 5,000 sq. ft
-local doctor, dentist and pharmacy is 2 minutes away
-corner shop 1 minute way
-buses to both local town centres 1 minute away
-access to motorway network in less than 3 minutes drive
-access to countryside in 10
-3 hospitals within 3 miles (I walk to appointments at the biggest)
and when our lad was school age, one of the best local schools was 4
minutes away.
Did I mention the 100Mb fibre broadband ?
I use Opera.
--
Bod
James Wilkinson Sword
2018-01-10 18:15:39 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
Post by Jethro_uk
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
ours is 1 too - less than the city average of 2.
So another plus for where we live ...
-1,400 sq. ft bungalow in 5,000 sq. ft
-local doctor, dentist and pharmacy is 2 minutes away
-corner shop 1 minute way
-buses to both local town centres 1 minute away
-access to motorway network in less than 3 minutes drive
-access to countryside in 10
-3 hospitals within 3 miles (I walk to appointments at the biggest)
and when our lad was school age, one of the best local schools was 4
minutes away.
Did I mention the 100Mb fibre broadband ?
I use Opera.
What's that to do with anything he just wrote?
--
I take loads of laxatives when the pollen count rises. It stops me sneezing - I daren't.
James Wilkinson Sword
2018-01-10 18:16:02 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Jethro_uk
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
ours is 1 too - less than the city average of 2.
So another plus for where we live ...
-1,400 sq. ft bungalow in 5,000 sq. ft
-local doctor, dentist and pharmacy is 2 minutes away
-corner shop 1 minute way
-buses to both local town centres 1 minute away
-access to motorway network in less than 3 minutes drive
-access to countryside in 10
-3 hospitals within 3 miles (I walk to appointments at the biggest)
and when our lad was school age, one of the best local schools was 4
minutes away.
Did I mention the 100Mb fibre broadband ?
To determine air quality, go outside and breathe.
--
I take loads of laxatives when the pollen count rises. It stops me sneezing - I daren't.
The Peeler
2018-01-10 20:37:45 UTC
Permalink
Raw Message
On Wed, 10 Jan 2018 18:16:02 -0000, Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson"),
Post by James Wilkinson Sword
Post by Jethro_uk
Did I mention the 100Mb fibre broadband ?
To determine air quality, go outside and breathe.
What an idiot! <tsk>
--
More of Birdbrain Macaw's (now "James Wilkinson" LOL) pathological "mind"
revealed:
"I am actually considering crashing deliberately into one of my neighbours.
Three times he's stopped on the wrong side of the road, directly in front of
me, then reversed into his drive. I had to brake hard to avoid a head on
collision. Next time I'll glance at the camera to make sure it's rolling
and carry on."
Message-ID: <***@red.lan>
Woolly Jumper
2018-01-10 10:40:39 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
I wouldn't believe it. I just put in numerous postcodes of central
Birmingham by busy roads and it came back with 2 (Moderate)

---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
https://www.avast.com/antivirus
Mike Swift
2018-01-10 11:59:47 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Woolly Jumper
I wouldn't believe it. I just put in numerous postcodes of central
Birmingham by busy roads and it came back with 2 (Moderate)
Notice the dig at diesels which produce NOX, not a mention of petrol
cars which turn out some just as bad crap.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
James Wilkinson Sword
2018-01-10 19:45:17 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by Woolly Jumper
I wouldn't believe it. I just put in numerous postcodes of central
Birmingham by busy roads and it came back with 2 (Moderate)
Notice the dig at diesels which produce NOX, not a mention of petrol
cars which turn out some just as bad crap.
Only if you pipe the exhaust inside the car.

-- =

While most Americans believe that getting rid of religion is an impossib=
le goal, much of the developed world has already accomplished it. Any ac=
count of a =E2=80=9Dgod gene=E2=80=9C that causes the majority of Americ=
ans to helplessly organize their lives around ancient works of religious=
fiction must explain why so many inhabitants of other First World socie=
ties apparently lack such a gene. The level of atheism throughout the re=
st of the developed world refutes any argument that religion is somehow =
a moral necessity. Countries like Norway, Iceland, Australia, Canada, Sw=
eden, Switzerland, Belgium, Japan, the Netherlands, Denmark and the Unit=
ed Kingdom are among the least religious societies on Earth. According t=
o the United Nations=E2=80=99 Human Development Report (2005) they are a=
lso the healthiest, as indicated by measures of life expectancy, adult l=
iteracy, per capita income, educational attainment, gender equality, hom=
icide rate and infant mortality. Conversely, the 50 nations now ranked l=
owest in =

terms of human development are unwaveringly religious.
--Sam Harris (An Atheist Manifesto)
Mike Swift
2018-01-10 11:57:25 UTC
Permalink
Raw Message
In article <***@mid.individual.net>, Bod <***@yahoo.co.uk>
writes
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not
support this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as
for Firefox the new version is awful and I can't stop the good version
updating to it.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
Ophelia
2018-01-10 15:09:47 UTC
Permalink
Raw Message
"Mike Swift" wrote in message news:zjm5TIAl+***@ntlworld.com...

In article <***@mid.individual.net>, Bod <***@yahoo.co.uk>
writes
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not
support this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as
for Firefox the new version is awful and I can't stop the good version
updating to it.

Mike

--

if you feel able to share your postcode, I'll check it for you.
Mike Swift
2018-01-10 16:00:12 UTC
Permalink
Raw Message
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not support
this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the information
highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as for Firefox the
new version is awful and I can't stop the good version updating to it.
Mike
--
if you feel able to share your postcode, I'll check it for you.
Cheers, I have Opera on my mobile and got it there.

Kirkheaton is 1 as is Huddersfield three and a half miles away.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
Ophelia
2018-01-10 16:42:12 UTC
Permalink
Raw Message
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not support
this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the information
highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as for Firefox the
new version is awful and I can't stop the good version updating to it.
Mike
--
if you feel able to share your postcode, I'll check it for you.
Cheers, I have Opera on my mobile and got it there.

Kirkheaton is 1 as is Huddersfield three and a half miles away.

Mike

===

What a lot of 1s we all seem to have:))
Mr Pounder Esquire
2018-01-10 19:32:44 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not support
this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine,
as for Firefox the new version is awful and I can't stop the good
version updating to it. Mike
--
if you feel able to share your postcode, I'll check it for you.
Cheers, I have Opera on my mobile and got it there.
Kirkheaton is 1 as is Huddersfield three and a half miles away.
Mike
===
What a lot of 1s we all seem to have:))
WS11 9UX is the post code for the M6 toll road.
It got 1 out of 6. Yeah, really.
Once more the bored out of his mind caravan dweller, Bod, posts another load
of shit.
Stand bye for "Britain is Booming".
James Wilkinson Sword
2018-01-10 19:43:26 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mr Pounder Esquire
Post by Mike Swift
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not support
this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine,
as for Firefox the new version is awful and I can't stop the good
version updating to it. Mike
--
if you feel able to share your postcode, I'll check it for you.
Cheers, I have Opera on my mobile and got it there.
Kirkheaton is 1 as is Huddersfield three and a half miles away.
Mike
===
What a lot of 1s we all seem to have:))
WS11 9UX is the post code for the M6 toll road.
It got 1 out of 6. Yeah, really.
Once more the bored out of his mind caravan dweller, Bod, posts another load
of shit.
Stand bye for "Britain is Booming".
I really don't understand the need for him to try to make everyone feel good.
--
If our service isn't up to your standards, please lower your standards.
James Wilkinson Sword
2018-01-10 18:16:50 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
writes
Post by Bod
An interesting air quality check.
Our area is rated at 1 (good quality)
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not
support this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as
for Firefox the new version is awful and I can't stop the good version
updating to it.
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
--
How do shepherds practice safe sex?
They paint an X on the back of the ones that kick!
The Peeler
2018-01-10 20:37:36 UTC
Permalink
Raw Message
On Wed, 10 Jan 2018 18:16:50 -0000, Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson"),
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
It would be interesting if I didn't get 'Sorry your Browser does not
support this tool, Pale Moon and Waterfox users squeezed out of the
information highway then, I suppose the Microsoft crap works fine, as
for Firefox the new version is awful and I can't stop the good version
updating to it.
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
Just shut your stupid gob, willya, idiot? <tsk>
--
More of Birdbrain Macaw's (now "James Wilkinson" LOL) "deep thinking":
"Every nation is equally stupid with regards to temperatures. I can't wait
for the word's supplies of fuel and clothing materials to run out so
everyone has to run around naked shivering."
MID: <***@red.lan>
Mike Swift
2018-01-11 00:04:21 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop
moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
James Wilkinson Sword
2018-01-11 00:35:48 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop
moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Except they work on less websites, your loss.
--
Bozone (n.): The substance surrounding stupid people that stops bright ideas from penetrating. The bozone layer, unfortunately, shows little sign of breaking down in the near future.
James Wilkinson Sword
2018-01-11 00:36:25 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop
moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
--
Bozone (n.): The substance surrounding stupid people that stops bright ideas from penetrating. The bozone layer, unfortunately, shows little sign of breaking down in the near future.
Mike Swift
2018-01-11 00:50:38 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
James Wilkinson Sword
2018-01-11 18:28:16 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
--
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Mr Pounder Esquire
2018-01-11 19:09:09 UTC
Permalink
Raw Message
On Thu, 11 Jan 2018 00:50:38 -0000, Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and
Opera which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and
Waterfox are usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
James Wilkinson Sword
2018-01-11 20:02:53 UTC
Permalink
Raw Message
On Thu, 11 Jan 2018 00:50:38 -0000, Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and
Opera which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and
Waterfox are usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
If your computer is too slow, you buy a faster one, it's not rocket science. This computer was a decent speed 3.5 years ago and can still run any browser without a problem.
--
Peter is now listening to "Guo Yi & Guo Yue - Mongolian Horse"
Mike Swift
2018-01-12 00:46:52 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
If your computer is too slow, you buy a faster one, it's not rocket science.
This computer was a decent speed 3.5 years ago and can still run any
browser without a problem.
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
Ophelia
2018-01-12 09:56:05 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
If your computer is too slow, you buy a faster one, it's not rocket science.
This computer was a decent speed 3.5 years ago and can still run any
browser without a problem.
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.

Mike

==

Perhaps he would like to buy you the latest model...
James Wilkinson Sword
2018-01-12 20:46:30 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and
buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
If your computer is too slow, you buy a faster one, it's not rocket science.
This computer was a decent speed 3.5 years ago and can still run any
browser without a problem.
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.
Mike
==
Perhaps he would like to buy you the latest model...
Mine is older than his and not slow. Maybe he should buy a decent machine in the first place. Probably got it from the local Paki corner computer shop.
--
Saturday morning I got up early, quietly dressed, made my lunch, and slipped quietly into the garage. I hooked up the boat up to the van, and proceeded to back out into a torrential downpour. The wind was blowing 50 mph, so I pulled back into the garage, turned on the radio, and discovered that the weather would be bad all day. I went back into the house, quietly undressed, and slipped back into bed.. I cuddled up to my wife's back, now with a different anticipation, and whispered, "The weather out there is terrible."
My loving wife of 5 years replied, "And can you believe my stupid husband is out fishing in that?"
And that's how the fight started...
Mike Swift
2018-01-13 00:29:43 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.
Mike
==
Perhaps he would like to buy you the latest model...
Mine is older than his and not slow. Maybe he should buy a decent machine
in the first place. Probably got it from the local Paki corner computer shop.
You sir are an idiot and a racist, I got it custom made from a friend in
my local village computer shop.

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
Tom Beasley
2018-01-13 01:10:13 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.
Mike
==
Perhaps he would like to buy you the latest model...
Mine is older than his and not slow. Maybe he should buy a decent machine
in the first place. Probably got it from the local Paki corner computer shop.
You sir are an idiot and a racist, I got it custom made from a friend in
my local village computer shop.
And it can't run Opera? You ought to pick better friends.

And just what's wrong with being racist?
The Peeler
2018-01-13 10:31:48 UTC
Permalink
Raw Message
On Sat, 13 Jan 2018 01:10:13 -0000, Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson"),
the pathological attention whore of all the uk ngs, FORGING as "Tom Beasley"
Post by Tom Beasley
Post by Mike Swift
You sir are an idiot and a racist, I got it custom made from a friend in
my local village computer shop.
And it can't run Opera? You ought to pick better friends.
And just what's wrong with being racist?
Look at yourself and check the feedback you are getting by EVERYONE in ALL
the UK groups you infest and you'll know the answer, you abnormal degenerate
perverted sociopathic swine!

Here's some of the feedback you KEEP getting every day:
--
ItsJoanNotJoann addressing Birdbrain Macaw's (now "James Wilkinson" LOL):
"You're an annoying troll and I'm done with you and your
stupidity."
MID: <e39a6a7f-9677-4e78-a866-***@googlegroups.com>
--
AndyW addressing Birdbrain:
"Troll or idiot?...
You have been presented with a viewpoint with information, reasoning,
historical cases, citations and references to back it up and wilfully
ignore all going back to your idea which has no supporting information."
MID: <KaToA.263621$***@fx10.am4>
--
Phil Lee adressing Birdbrain Macaw:
"You are too stupid to be wasting oxygen."
MID: <***@4ax.com>
--
Phil Lee describing Birdbrain Macaw:
"I've never seen such misplaced pride in being a fucking moronic motorist."
MID: <***@4ax.com>
--
Tony944 addressing Birdbrain Macaw:
"I seen and heard many people but you are on top of list being first class
ass hole jerk. ...You fit under unconditional Idiot and should be put in
mental institution.
MID: <VLCdnYC5HK1Z4S3FnZ2dnUU7-***@giganews.com>
--
Pelican to Birdbrain Macaw:
"Ok. I'm persuaded . You are an idiot."
MID: <obru31$nao$***@dont-email.me>
--
DerbyDad03 addressing Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"Frigging Idiot. Get the hell out of my thread."
MID: <4d907253-b3b9-40d4-be4d-***@googlegroups.com>
--
Kerr Mudd-John about Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"It's like arguing with a demented frog."
MID: <***@dell3100.workgroup>
--
Mr Pounder Esquire about Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"the piss poor delivery boy with no hot running water, 11 cats and
several parrots living in his hovel."
MID: <odqtgc$iug$***@dont-email.me>
--
Rob Morley about Birdbrain:
"He's a perennial idiot"
MID: <***@Mars>
--
JoeyDee to Birdbrain
"I apologize for thinking you were a jerk. You're just someone with an IQ
lower than your age, and I accept that as a reason for your comments."
MID: <***@news.eternal-september.org>
--
Sam Plusnet about Birdbrain (now "James Wilkinson Sword" LOL):
"He's just desperate to be noticed. Any attention will do, no matter how
negative it may be."
MID: <***@brightview.co.uk>
--
***@gmail.com asking Birdbrain:
"What, were you dropped on your head as a child?"
MID: <58ddfad5-d9a5-4031-b91f-***@googlegroups.com>
--
Christie addressing endlessly driveling Birdbrain Macaw (now "James
Wilkinson" LOL):
"What are you resurrecting that old post of mine for? It's from last
month some time. You're like a dog who's just dug up an old bone they
hid in the garden until they were ready to have another go at it."
MID: <***@news.eternal-september.org>
--
Mr Pounder's fitting description of Birdbrain Macaw:
"You are a well known fool, a tosser, a pillock, a stupid unemployable
sponging failure who will always live alone and will die alone. You will not
be missed."
MID: <orree6$on2$***@dont-email.me>
--
Richard to pathetic wanker Hucker:
"You haven't bred?
Only useful thing you've done in your pathetic existence."
MID: <orvctf$l5m$***@gioia.aioe.org>
--
***@snyder.on.ca about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
""not the sharpest knife in the drawer"'s parents sure made a serious
mistake having him born alive -- A total waste of oxygen, food, space,
and bandwidth."
MID: <***@4ax.com>
--
Mr Pounder exposing sociopathic Birdbrain:
"You will always be a lonely sociopath living in a shithole with no hot
running water with loads of stinking cats and a few parrots."
MID: <os5m1i$8m1$***@dont-email.me>
--
francis about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
"He seems to have a reputation as someone of limited intelligence"
MID: <cf06cdd9-8bb8-469c-800a-***@googlegroups.com>
--
Peter Moylan about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
"If people like JWS didn't exist, we would have to find some other way to
explain the concept of "invincible ignorance"."
MID: <otofc8$tbg$***@dont-email.me>
James Wilkinson Sword
2018-01-12 20:45:48 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and
buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Prat.
If your computer is too slow, you buy a faster one, it's not rocket science.
This computer was a decent speed 3.5 years ago and can still run any
browser without a problem.
Mine is couple of years old, quad core CPU, 16 gig memory, 1TB SSD boot
drive, Windows 10 64 bit and Opera is still slow, not a problem but slow
compared with Pale Moon.
i5 3570K, 32GB RAM, twin 256GB SSDs, twin 3TB hard drives, Radeon R9 290 4GB, 3.5 years old.

Opera ain't slow. On a 3.5 year old machine! Anyway, the problem above appears to be Pale Moon (which nobody's ever heard of, I wonder why) doesn't work on pages that Opera does. Of course it will be faster if it misses out half the coding!
--
For men, the conversation happens in addition to driving
whereas for women the driving is something that happens in addition to the conversation.
Mike Swift
2018-01-12 00:42:28 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Why?

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
James Wilkinson Sword
2018-01-12 18:39:42 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge and Opera
which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon and Waterfox are
usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Why?
Pounder still runs XP!
--
A fat girl served me in McDonald's at lunchtime. She said "sorry about the wait". I said, "Don't worry, you'll find a way to lose it eventually"
Mr Pounder Esquire
2018-01-12 19:42:47 UTC
Permalink
Raw Message
On Fri, 12 Jan 2018 00:42:28 -0000, Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge
and Opera which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon
and Waterfox are usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Why?
Pounder still runs XP!
And I love it!
My computer is pushing 11 years old and has cost me nothing in all of those
years.
You can't say the same.
Does the dole pay for your computer like it pays for everything else in your
sad skint worthless existence?
James Wilkinson Sword
2018-01-12 20:37:18 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mr Pounder Esquire
On Fri, 12 Jan 2018 00:42:28 -0000, Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
Post by James Wilkinson Sword
Post by Mike Swift
Post by James Wilkinson Sword
WTF is Pale Moon and Waterfox? Use a common browser and stop moaning.
You carry on using the crap that is Internet Explorer and Edge
and Opera which is slow, the new Firefox is rubbish, Pale Moon
and Waterfox are usable and fast versions of Firefox.
Opera isn't slow on my computer. Try giving yours to charity and
buy a modern one.
Prat
Jealous fool.
Why?
Pounder still runs XP!
And I love it!
My computer is pushing 11 years old and has cost me nothing in all of those
years.
You can't say the same.
Does the dole pay for your computer like it pays for everything else in your
sad skint worthless existence?
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocrite. What was it you were saying about cars earlier?
--
I do not think it is necessary to believe that the same god who has given us our senses, reason, and intelligence wished us to abandon their use, giving us by some other means the information that we could gain through them -- Galileo Galilei
Mike Swift
2018-01-13 00:35:42 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocrite.
What was it you were saying about cars earlier?
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.

knull av og dø

Mike
--
Michael Swift We do not regard Englishmen as foreigners.
Kirkheaton We look on them only as rather mad Norwegians.
Yorkshire Halvard Lange
Tom Beasley
2018-01-13 01:09:31 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocr=
ite.
Post by Mike Swift
What was it you were saying about cars earlier?
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.
knull av og d=F8
Stating facts is trolling now is it? Oh dear. Another one that can't h=
andle a constructed argument.
The Peeler
2018-01-13 10:34:59 UTC
Permalink
Raw Message
On Sat, 13 Jan 2018 01:09:31 -0000, Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson"),
the pathological attention whore of all the uk ngs, FORGING as "Tom Beasley"
Post by Tom Beasley
Post by Mike Swift
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.
knull av og dø
Stating facts is trolling now is it? Oh dear. Another one that can't
handle a constructed argument.
Gee... yet ANOTHER one who considers you a filthy stupid troll, Birdbrain?
But that doesn't faze you at all, TRUE sociopath that you are, right, you
clinically insane disgusting social misfit? <BG>
--
AndyW addressing Birdbrain:
"Troll or idiot?...
You have been presented with a viewpoint with information, reasoning,
historical cases, citations and references to back it up and wilfully
ignore all going back to your idea which has no supporting information."
MID: <KaToA.263621$***@fx10.am4>
--
Phil Lee adressing Birdbrain Macaw:
"You are too stupid to be wasting oxygen."
MID: <***@4ax.com>
--
Phil Lee describing Birdbrain Macaw:
"I've never seen such misplaced pride in being a fucking moronic motorist."
MID: <***@4ax.com>

Gif: Laughter: Loading Image...
--
Tony944 addressing Birdbrain Macaw:
"I seen and heard many people but you are on top of list being first class
ass hole jerk. ...You fit under unconditional Idiot and should be put in
mental institution.
MID: <VLCdnYC5HK1Z4S3FnZ2dnUU7-***@giganews.com>
--
Pelican to Birdbrain Macaw:
"Ok. I'm persuaded . You are an idiot."
MID: <obru31$nao$***@dont-email.me>
--
DerbyDad03 addressing Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"Frigging Idiot. Get the hell out of my thread."
MID: <4d907253-b3b9-40d4-be4d-***@googlegroups.com>
--
Kerr Mudd-John about Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"It's like arguing with a demented frog."
MID: <***@dell3100.workgroup>
--
Mr Pounder Esquire about Birdbrain Macaw (now "James Wilkinson" LOL):
"the piss poor delivery boy with no hot running water, 11 cats and
several parrots living in his hovel."
MID: <odqtgc$iug$***@dont-email.me>
--
Rob Morley about Birdbrain:
"He's a perennial idiot"
MID: <***@Mars>
--
JoeyDee to Birdbrain
"I apologize for thinking you were a jerk. You're just someone with an IQ
lower than your age, and I accept that as a reason for your comments."
MID: <***@news.eternal-september.org>
--
Sam Plusnet about Birdbrain (now "James Wilkinson Sword" LOL):
"He's just desperate to be noticed. Any attention will do, no matter how
negative it may be."
MID: <***@brightview.co.uk>
--
***@gmail.com asking Birdbrain:
"What, were you dropped on your head as a child?"
MID: <58ddfad5-d9a5-4031-b91f-***@googlegroups.com>
--
Christie addressing endlessly driveling Birdbrain Macaw (now "James
Wilkinson" LOL):
"What are you resurrecting that old post of mine for? It's from last
month some time. You're like a dog who's just dug up an old bone they
hid in the garden until they were ready to have another go at it."
MID: <***@news.eternal-september.org>
--
Mr Pounder's fitting description of Birdbrain Macaw:
"You are a well known fool, a tosser, a pillock, a stupid unemployable
sponging failure who will always live alone and will die alone. You will not
be missed."
MID: <orree6$on2$***@dont-email.me>
--
Richard to pathetic wanker Hucker:
"You haven't bred?
Only useful thing you've done in your pathetic existence."
MID: <orvctf$l5m$***@gioia.aioe.org>
--
***@snyder.on.ca about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
""not the sharpest knife in the drawer"'s parents sure made a serious
mistake having him born alive -- A total waste of oxygen, food, space,
and bandwidth."
MID: <***@4ax.com>
--
Mr Pounder exposing sociopathic Birdbrain:
"You will always be a lonely sociopath living in a shithole with no hot
running water with loads of stinking cats and a few parrots."
MID: <os5m1i$8m1$***@dont-email.me>
--
francis about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
"He seems to have a reputation as someone of limited intelligence"
MID: <cf06cdd9-8bb8-469c-800a-***@googlegroups.com>
--
Peter Moylan about Birdbrain (now "James Wilkinson" LOL):
"If people like JWS didn't exist, we would have to find some other way to
explain the concept of "invincible ignorance"."
MID: <otofc8$tbg$***@dont-email.me>
Ophelia
2018-01-13 11:14:46 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocrite.
What was it you were saying about cars earlier?
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.

knull av og dø

Mike

===

Best place for him.
Ophelia
2018-01-13 14:16:03 UTC
Permalink
Raw Message
Post by James Wilkinson Sword
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocrite.
What was it you were saying about cars earlier?
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.

knull av og dø

Mike

==

That's one way of putting it ... <g>



Best place for him.
James Wilkinson Sword
2018-01-13 20:29:34 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Mike Swift
Are you trying to tell me you can't afford a decent computer? Hypocr=
ite.
Post by Mike Swift
What was it you were saying about cars earlier?
You are obviously a Troll and as such are returned under the bridge
where you inane comments will not be heard again in my news feed.
knull av og d=F8
Mike
=3D=3D
That's one way of putting it ... <g>
Best place for him.
Stop talking to yourself.

-- =

You know you've spent too much time on the computer when you spill milk =
and the first thing you think is, 'Edit, Undo.'

Ophelia
2018-01-10 10:28:37 UTC
Permalink
Raw Message
"Bod" wrote in message news:***@mid.individual.net...

An interesting air quality check.

Our area is rated at 1 (good quality)

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
--
Bod

==

Thanks:) Ours is 1 out of 6 too as is the whole of our large area:))
BurfordTJustice
2018-01-11 13:01:53 UTC
Permalink
Raw Message
The whole of the island is polluted..with your favorite invaders.


"Bod" <***@yahoo.co.uk> wrote in message news:***@mid.individual.net...
: An interesting air quality check.
:
: Our area is rated at 1 (good quality)
:
: http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-42566393
: --
: Bod
Loading...